Skip to content Skip to footer

Terms of Sale

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe ML Treening (edaspidi Veebipood) omanik on ML TREENING MOTIONS OÜ (registrikood 14529359), asukohaga Metsaääre tn 15 Kaerepere alevik, Kehtna vald, 79520, Rapla maakond .

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate teenuste hinnad on eurodes.

Teave teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult teenuse juures.

 

Tellimuse vormistamine

Teenuse tellimiseks tuleb luua “mltreening” telefoni rakenduses kasutaja ning seejärel valida sobiv pakett, ning tasuda teenuse eest. Tellimuse vormistamiseks tuleb tasuda teenuse tasu, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Apple Pay ja Google Pay
  • Maksa hiljem lahendused

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud teenust ei ole võimalik pakkuda seoses asutuse sulgemise remonttöödeks või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

Teenust pakutakse ainult Spordiklubi ruumides. Spordiklubi pääsmed on digitaalsed ja füüsiliselt neid kohale ei toimetada. Teenuse kasutamiseks ja spordiklubisse ligipääsuks tuleb kasutada “mltreening” telefoni rakendust, kus saab registreerimise alusel kasutada teenust.

Teenus on kättesaadav koheselt peale teenusetasu maksmist.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Jõusaali pääsmetele ei kohaldu 14-päevane tagastamisõigus, kui pääset on juba vähemalt korra kasutatud.

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:

ning saata see e-posti aadressile info@mltreening.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@mltreening.ee või helistada telefonil: +37255623856

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mltreening.ee või helistada telefonil: +37255623856

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.



ENGLISH

TERMS AND CONDITIONS OF THE ONLINE STORE  

 

The owner of the ML Treening Online Store (hereinafter referred to as the Online Store) is ML TREENING MOTIONS OÜ (registration code 14529359), located at Metsaääre tn 15, Kaerepere village, Kehtna municipality, 79520, Rapla County.  

 

Validity of the sales contract, product and price information  

The sales conditions apply when purchasing goods from the Online Store.  

The prices of services sold in the Online Store are indicated next to the products. All prices of services sold in the Online Store are in euros. Information about the service is presented directly at the service in the Online Store.  

 

Order placement  

To order a service, you must create a user in the “mltreening” mobile application and then select a suitable package and pay for the service. To place an order, you must pay the service fee, which can be securely paid through the following payment methods:  

 

– Estonian bank payments  

– Visa/Mastercard card payments  

– Apple Pay and Google Pay  

– Pay later solutions  

 

Note! When paying via bank link, be sure to click the “Return to merchant” button on the bank’s page.  

Payments are processed by Maksekeskus AS. Payment takes place outside the Online Store in a secure environment – when paying via bank link, in the secure environment of the respective bank, and when paying by credit card, in the secure environment of Maksekeskus AS. The seller does not have access to the customer’s bank and credit card information. The contract enters into force upon receipt of the payment owed to the Online Store’s settlement account.  

The owner of the Online Store is the data controller of personal data and forwards the necessary personal data for processing payments to the authorized processor Maksekeskus AS.  

If the ordered service cannot be provided due to the establishment being closed for repairs or for any other reason, the buyer will be notified as soon as possible and the paid money (including delivery costs) will be refunded without delay, but no later than 14 days from the date of notification.  

 

Delivery  

The service is offered only in the premises of the Sports Club. The Sports Club passes are digital and will not be physically delivered. To use the service and gain access to the sports club, the “mltreening” mobile application must be used, where the service can be utilized based on registration.  

The service is available immediately after the service fee is paid.  

 

Right of withdrawal  

After receiving the order, the buyer has the right to withdraw from the contract concluded in the online store within 14 days.  

The 14-day return right does not apply to gym passes if the pass has already been used at least once.  

 

The right of withdrawal does not apply if the buyer is a legal entity.  

To exercise the 14-day return right, the ordered goods must not be used for any other purpose than necessary to ascertain the nature, characteristics, and functioning of the goods in a manner permitted for testing goods in a physical store.  

If the goods have been used for purposes other than necessary to ascertain the nature, characteristics, and functioning of the goods or show signs of use or wear, the Online Store has the right to reduce the refund amount according to the decrease in the value of the goods.  

To return the goods, a withdrawal application must be submitted, the form of which can be found here:
and sent to the email address info@mltreening.ee no later than 14 days after receiving the goods.  

The costs of returning the goods are borne by the buyer, unless the reason for the return is that the product being returned does not match what was ordered (e.g., incorrect or defective product).  

The buyer must return the goods within 14 days following the submission of the application or provide proof that they have handed the goods over to the carrier during the aforementioned period.  

The Online Store will refund all fees received from the buyer under the contract upon receipt of the returned goods without delay, but no later than 14 days from the receipt of the withdrawal application.  

The Online Store may refuse to make refunds until it has received the item that is the subject of the contract back or until the buyer has provided proof that they have returned the item, depending on which occurs first.  

If the buyer has explicitly chosen a delivery method that differs from the cheapest standard delivery method offered by the Online Store, the Online Store does not have to refund the cost that exceeds the cost associated with the standard delivery method.  

The Online Store has the right to withdraw from the sales transaction and demand the return of the goods from the buyer if the price of the goods in the online store has been significantly marked below the market price due to an error.  

 

Right to submit a complaint  

The Online Store is responsible for any non-conformity or defect of the goods sold to the buyer that existed at the time of delivery and that becomes apparent within two years from the date of delivery of the goods to the buyer. Within one year from the delivery of the goods to the buyer, it is assumed that the defect existed at the time of delivery. The burden of proof to refute this assumption lies with the Online Store.  

The buyer has the right to contact the Online Store within two months of the defect’s appearance by sending an email to info@mltreening.ee or by calling +37255623856.  

The Online Store is not responsible for defects that arise after the goods have been delivered to the buyer.  

If the goods purchased from the Online Store have defects for which the Online Store is responsible, the Online Store will repair or replace the defective goods. If the goods cannot be repaired or replaced, the Online Store will refund the buyer all fees associated with the sales contract.  

The Online Store will respond to the consumer’s complaint in writing or in a form that allows for written reproduction within 15 days.  

 

Direct marketing and data processing  

The Online Store uses the personal data entered by the buyer solely for processing the order and sending the goods to the buyer. The Online Store forwards personal data to companies providing transport services for the purpose of delivering the goods.  

The Online Store will send newsletters and offers to the buyer’s email address only if the buyer has expressed a wish by entering their email address on the website and has indicated their wish to receive direct mail notifications.  

The buyer can opt out of receiving offers and newsletters sent via email at any time by notifying us via email or by following the instructions provided in the email containing the offers.  

 

Dispute resolution  

If the buyer has complaints regarding the Online Store, they should be sent to info@mltreening.ee or by calling +37255623856.  

If the buyer and the Online Store are unable to resolve the dispute through negotiation, the buyer may contact the Consumer Disputes Commission. The procedural conditions can be reviewed and an application can be submitted here. The Consumer Disputes Commission has the authority to resolve disputes arising from the contract concluded between the buyer and the Online Store. The review of the buyer’s complaint by the commission is free of charge.  

The buyer may also contact the EU platform for resolving consumer disputes.  





[instagram-feed feed=2]
 

MLTREENING MOTIONS OÜ, registrikoodiga 14529359, asub aadressil Metsaääre tn 15, Kaerepere alevik, Kehtna vald, Raplamaa 79520. Ettevõtte käibemaksukohustuslase number on EE102812002.

MLTREENING © 2025. All Rights Reserved. Developed with ❤️ by Taha

en_US